Skip to main content

Het Arris kastje valt steeds uit. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Meijer niels 

Graag wil ik je vragen of je je profiel hier wilt invullen. Dit kan je hier doen.

Als je dit hebt gedaan graag dit even zeggen zodat een KPN Medewerker je verder kan helpen.


Heb mijn profiel aangepast 


Ha @Meijer niels Welkom hier en dank alvast voor het invullen van je gegevens. Kun je me iets meer vertellen over dat uitvallen van je tv-ontvanger? Hij valt simpelweg uit? Hoe heb je 'm aangesloten: rechtstreeks met een kabel naar de Experia Box? Wat vaak helpt is de ontvanger een reset geven waarbij je ook de software opnieuw inlaadt. Wil je dat eens proberen en laten weten hoe het is afgelopen? 


Hallo @Meijer niels Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels opgelost? Als je nog hulp nodig hebt lees ik graag je toelichting! 


Was rechtstreeks aangesloten op de experia box. Heb nu een nieuwe en doet het wel. Lag aan het kastje. 


Heb precies hetzelfde probleem.

Welk kastje heb je nieuw gekregen? De Arris of de experiabox?

Dank alvast


Al enige weken het zelfde probleem. Soms meerdere keren achter elkaar. Dan weer dagen niets. Zowel expediabox als tv kastje al meerdere keren uitgezet. Probleem blijft.  


Reageer