Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger ARRIS VIP2952 doet het niet meer

  • August 30, 2020
  • 3 reacties
  • 125 keer bekeken

Probeerde vanavond TV ontvanger aan te zetten, maar start niet meer op. Geen melding op display.

Ziet er naar uit dat de ontvanger is overleden. Kan ik een nieuwe ontvanger krijgen?

Beste antwoord door rateske

Ja dat klopt. Ik heb inmiddels met de Service Desk gesproken en zowel de overleden als de bejaarde TV ontvanger laten omruilen voor 2 nieuwe exemplaren bij de plaatselijke postnl servicepunt.

 

Bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • August 31, 2020

Hallo @rateske Flink vervelend! Ik zie dat er volgens mij al een nieuwe ontvanger onderweg is, kan dat kloppen? En volgens mij heb je ook nog een Motorola tv-ontvanger staan. Die is wat bejaard inmiddels en je kunt 'm zelf omruilen voor een nieuwer exemplaar. 


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • August 31, 2020

Ja dat klopt. Ik heb inmiddels met de Service Desk gesproken en zowel de overleden als de bejaarde TV ontvanger laten omruilen voor 2 nieuwe exemplaren bij de plaatselijke postnl servicepunt.

 

Bedankt!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 1, 2020

Ah, heel fijn dat het is gelukt! Gaat helemaal goed komen dus :smiley:

Â