Skip to main content

De arris vip5202 tv ontvanger aangesloten

instellingen uitgevoerd, na installarie alleen ned 1 en ontvanger reageert nergens meer op, wil ook niet uit met afstand bediening

Beste @Rudolf.Tigchelaar, welkom! Wat ontzettend vervelend, dit! Is het inmiddels gelukt? Heb je de stekker eruit getrokken? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je meerdere ontvangers hebt, kan je dan ook het serienummer (dat vind je onderop de ontvanger) onder ‘persoonlijke opmerkingen’ plaatsen?


Beste @Rudolf.Tigchelaar 

Zou je dan eens een reset willen uitvoeren: 

Mag het niet werken met de afstandsbediening, dan kan het ook nog op deze manier:

Laat je het me even weten of dit gelukt is? Hopelijk werkt jou TV ontvanger dan weer.


De tv ontvanger reageert nergens op ook de standby knop werk slechts aan of uit.

inmiddels een reset op de v10a uitgevoerd (reset knopje met naald ingedrukt 10s) 

hielp ook niet.

inmiddels een ticket aan laten maken bij kpn , beloven binnen 3 werkdagen te reageren, afwachten dan maar.

bij het installeren van de kanalen is hij in paar tellen gereed en heeft dan slechts ned 1

heb de chromecast maar in tv beneden gezet de app werkt wel


heb de chromecast maar in tv beneden gezet de app werkt wel

Dat heb je tijdelijk slim opgelost! :wink:


In ieder geval bedankt voor je reactie, indien opgelost en handig voor anderen dan meld ik het hier nog.


We hopen dat er snel een oplossing wordt gevonden voor deze storing en lezen graag wat de oplossing uiteindelijk was. 


De afstandbediening en tv ontvanger moeten gekoppeld worden, tegelijk op 7+9 drukken, 3 sec vasthouden, en groene lampje knippert te bevestiging, hierna werkte het. 

Waarschijnlijk bij het koppelen van tv en ab is de koppeling tussen ontvanger en ab verloren gegaan, want tijdens installatie kon ik via de ab gewoon de stappen doorlopen en nummer en pin invullen.

oke hoe dan ook ik heb nu een werkend geheel


@Rudolf.Tigchelaar Wat fijn dat het nu allemaal werkt. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer