Skip to main content

tv ontvanger arris vip werkt niet goed valt af en toe uit beeld blokken geen beeld geen geluid.

heb hem wel 100 keer gereset dan doet hijĀ  het even goed om even later weer het zelfde euvel.

OMRUILEN HET KASTJE.

Hoi @peugeot206ccĀ . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? Hoe is de ontvanger aangesloten? Met een lange kabel of via draadloze verbindingsets?

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.


Hij doet het nog steeds dan geen geluid of het beeld is sneeuw of het beeld blijft stilstaan.

Hij is verbonden met een kabel en dit hij al een poosje wel 100 keer gereset.

stuur maar een nieuw kastje.

Groet


Als ie stuk is, krijg je een nieuwe, @peugeot206ccĀ .

Kun jij je profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven?


Waar moet ik zijn voor een nieuwe.

Bedankt voor het bericht.

Groet

Ton


@peugeot206ccĀ 

Waar moet ik zijn voor een nieuwe.

Ā 

Bij mij :-)

Je hebt nu alleen je naam en achternaam in je profiel staan. Ik moet eigenlijk weten waar jouw huis woont ;-)

Kun je ook postcode en huisnummer in je profiel zetten en mij dan hier een seintje geven?


Volgens mij heb ik dezelfde soort problemen. Het onderste deel van het beeld is regelmatig een moment grijs en het signaal naar de tv valt af en toe weg. Via HDMI aangesloten.

Maar ik pak het wel via de chat op.Ā 


Ja dat klopt HDMI


@peugeot206ccĀ : Ik heb nog steeds geen postcode en huisnummer van jou. :-(

Zo kan ik je niet helpen. Kun je jouw profiel van postcode+huisnummer voorzien en mij dan hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?Ā 


admin: gegevens in profiel gezet


Hoi @peugeot206ccĀ . Weet je zeker dat de tuner met een kabel is aangesloten? Ik lees de notitie van een collega waar je mee gebeld/chat hebt en die heeft het over een draadloze verbindingset.

Dat zijn van die witte stekkers in het stopcontact die het signaal via het elektriciteitsnetwerk overbrengen. Die zijn nogal storingsgevoelig.

via deze link:Ā https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htmĀ  krijg je tips hoe je die sets zo goed mogelijk kunt aansluiten.Ā 

Een snelle test om uit te sluiten of het daar aan ligt is er, tijdelijk, een lange kabel tussen te zetten en te kijken of de storing dan wegblijft.Ā 

Mocht er geen DVS tussen zitten wil ik dat uiteraard ook graag weten.Ā