Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger | Beeld kwaliteit

  • May 27, 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Heb net een nieuwe tv ontvanger geïnstalleerd alle zenders doen t heb ontvangst maar heb heele vervelende rafelige streep en op mn tv 

Beste antwoord door Jackm62

dank voor jullie belangstelling

het probleem zat hem in de defecte tv ontvanger en die is inmiddels met de nodige post nl vertraging ontvangen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 29, 2020

Heeft u de decoder op resoluties 1080i gezet dat wil nog wel eens helpen 👍


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Jackm62 Welkom op het KPN Forum! Heb je het nog weten op te lossen? Naast de resolutie zou ook de HDMI-kabel een rol kunnen spelen. Mocht je problemen houden dan help ik graag verder! Zou je dan jouw profiel kunnen aanvullen en mij een seintje kunnen geven als je dat gedaan hebt? Dan help ik je verder!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 4, 2020

dank voor jullie belangstelling

het probleem zat hem in de defecte tv ontvanger en die is inmiddels met de nodige post nl vertraging ontvangen.


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Fijn om te horen Jack! Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag!