Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik heb een paar weken geleden een nieuwe tv ontvanger besteld omdat de mijn stuk is maar ik hoor niets meer. Moet ik nog een keer bellen of ben ik te ongeduldig. De dame aan de telefoon had het over een weekje.

 

Peter 

Hallo @P-e-t-e-r ,

Een vervangende ontvanger heb je normaliter inderdaad binnen een week in huis. Hier lijkt wat misgegaan te zijn. 

Kortom : Ik zou nogmaals even bellen met 0800-0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ik heb meteen gebeld en inderdaad een foutje. Super opgelost door KPN. En jij ook bedankt voor de info en het nummer...dat is altijd zoeken voor mij :-)

 

 

Peter


Graag gedaan, Peter. :thumbsup_tone4:

 


Te vroeg gejuicht ik kreeg een afstandsbediening ipv  een tv ontvanger ;-) 

Nog maar eens proberen dus.


Haha, dat is een bijzondere fout/miscommunicatie. Inmiddels gelukt @P-e-t-e-r


Haha, dat is een bijzondere fout/miscommunicatie. Inmiddels gelukt @P-e-t-e-r

Hallo @Lisa 

 

Helaas niet, ik krijg zojuist een stroomadapter binnen. Ik heb nu al 2 keer proberen uit te leggen dat ik het zwarte ontvanger kastje nodig ben maar blijkbaar is dat toch niet zo makkelijk.

Nu al 3 weken zonder tv

zucht. Ik bel nog maar eens

 


:astonished: Nog een keer misgegaan? @P-e-t-e-r Als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag! Om een nieuwe ontvanger toe te sturen, heb ik -naast postcode en huisnummer- ook je klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer nodig. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij 'Persoonlijke Opmerkingen’.

Laat het maar weten als dit nog nodig is :blush:


:astonished: Nog een keer misgegaan? @P-e-t-e-r Als ik iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag! Om een nieuwe ontvanger toe te sturen, heb ik -naast postcode en huisnummer- ook je klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer nodig. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij 'Persoonlijke Opmerkingen’.

Laat het maar weten als dit nog nodig is :blush:

Dank Lisa, het is deze keer gelukt. Ik heb nu alles binnen en wat reserve :-)

Dank voor je bericht!

 

 

Peter