Skip to main content
Beantwoord

TV ontvanger bestellen

• May 24, 2020
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Tv ontvanger bestellen

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Jdeg. Welkom op het KPN Forum. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Wil je een nieuwe tv-ontvanger bestellen of een defecte ontvanger omruilen? Wil je ook gelijk je gegevens invullen in je profiel, dan kan ik jou gelijk verder helpen.

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jdeg. Welkom op het KPN Forum. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Wil je een nieuwe tv-ontvanger bestellen of een defecte ontvanger omruilen? Wil je ook gelijk je gegevens invullen in je profiel, dan kan ik jou gelijk verder helpen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jdeg. Welkom op het KPN Forum. Zou je jouw vraag verder willen toelichten? Wil je een nieuwe tv-ontvanger bestellen of een defecte ontvanger omruilen? Wil je ook gelijk je gegevens invullen in je profiel, dan kan ik jou gelijk verder helpen.

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!