Skip to main content

Hi,

Ik heb hetzelfde probleem bij het bekijken van opnames of terugkijken in de gids.

Hij blijft dan hangen en vaak kom je uiteindelijk terug in het venster met de opnames of in de gids.

Er is eigenlijk niks meer normaal terug te kijken en dat doen we best veel.

Het probleem is nu al een week en we hebben ook de stroom al van de ontvanger gehad. Ook dat heeft niet geholpen.

Gr,

Ferry Donkers

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@FerryDonkers Hi Ferry, ik begrijp dat het starten van opnames of terugkijken niet altijd goed gaat. Gaat het live tv kijken goed? 

Welke tv-ontvanger heb je, en hoe is deze verbonden met de Experia Box? Heb je de tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven? Dat helpt vaak goed bij veel verschillende dingen, ik raad je aan om dat te doen en ben benieuwd hoe het daarna gaat.


Alexandra,

Het live kijken ging wel goed en ik had de tv box al zonder stroom gezet. Dat hielp niet. 

Nu heb ik dat ook met de exp. Box gedaan en lijkt het probleem (voorlopig) verholpen te hebben. 

Gr,

Ferry


Alexandra,

Het live kijken ging wel goed en ik had de tv box al zonder stroom gezet. Dat hielp niet. 

Nu heb ik dat ook met de exp. Box gedaan en lijkt het probleem (voorlopig) verholpen te hebben. 

Gr,

Ferry

Hi Ferry, goed om te horen! Mocht het toch weer gebeuren, geef dan de tv-ontvanger een frisse start. Je weet me hier te vinden als ik je ermee kan helpen.