Skip to main content

 zoals te zien op foto; dit is nu al de 4e keer sinds ik kpn heb ( en dat is pas sinds 2-6-2020) dat het kastje vastloopt,  en dan vervolgens gaat updaten, wat dan helemaal niet opschiet, of op 80% blijft hangen en dan weer opnieuw gaat beginnen, tot  vandaag nog geen fijn gebruik gemaakt van kpn diensten is er ook een oplossing hiervoor? 

 

Mvg Nathalie 

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een switch of draadloos verbindingsset?


met een kabel :smile:


er gaat duidelijk iets niet goed. Wil je em een keer terugzetten naar fabrieksinstelligen? Hier lees je hoe dat werkt. https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Hoi @Nathalievd, niet fijn dat de tv-ontvanger steeds blijft hangen tijdens het opstarten, dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. Goed om te weten dat ‘ie bekabeld aangesloten is op de Experia Box.

Heb je de reset nog kunnen proberen, die Joep hierboven aangeraden heeft? Deze reset helpt vaak goed bij problemen met de tv-ontvanger, zoals deze bijvoorbeeld. We horen graag of het gelukt is en hoe het nu met de tv-ontvanger gaat.


Bij mij komt het menu om de software te verwijderen alleen als ik meteen begin te drukkende op het standby knopje meteen nadat ik het aan/uit-knopje weer hebt aan gedaan na 30 seconden. Wachten op het balkje en dan drukken geeft geen resultaat. Ik heb een 2260. Dus nu alles weer in orde.