Skip to main content

Goedeavond, ook hier problemen met opstarten: blijft hangen op de 70%

Eerst een in een tijd haperend tot stilstaand beeld, en dan nu dit weer.

Ik verwacht voor zo'n duur abonnement toch iets meer kwaliteit

Resetten helpt dus ook niet 

Iemand met een oplossing in de buurt? 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag

De tv-ontvanger start elke dag een beetje langzamer op. Na een reset of nieuwe software lijkt het opgelost maar na verloop van tijd duurt het telkens langer voordat er beeld verschijnt. Het geluid is wel direct hoorbaar. Ik heb de reset al minstens 4 keer gedaan met telkens hetzelfde resultaat. Ook verwijderen fabrieksinstellingen levert hetzelfd op. Hoe kan ik dit oplossen?


Persoonlijk denk ik dat de update van de nieuwe software update niet opgepikt kan worden door Arres, de decoder. Verwacht dan gewoon een nieuwe decoder van KPN die dat wel kan. 

Het moment dat je 'fabrieksinstellingen' selecteert schiet hij weer terug naar 20% software update. 

Dag 3 zonder TV! Wat is je abonnement nog waard? 


Welke KPN IPTV decoder heb je?

Zie ook hier, helpt dit? 

Hoe is hij met de Experiabox aangesloten?  Vaste UTP kabels zijn altijd het beste.

Ook draadloze netadapters kunnen problemen veroorzaken. 


Hoi Joop, dank voor je berichtje. 

Krijg morgen een nieuwe decoder via eenkoerier, kost mij wel €10  Na drie dagen TVloos😡😡

had ik wel enige coulance verwacht. Weer een minpuntje voor KPN. Ophalen bij een ophaalpunt  is me te koud🥶😄


Hoi Joop, dank voor je berichtje. 

Krijg morgen een nieuwe decoder via eenkoerier, kost mij wel €10  Na drie dagen TVloos😡😡

had ik wel enige coulance verwacht. Weer een minpuntje voor KPN. Ophalen bij een ophaalpunt  is me te koud🥶😄

 

Hoezo kost het € 10,--?

Omruilen gaat toch gratis?

Of is dat alleen als je hem ophaalt bij een ophaalpunt (meestal een Bruna of zo). 


Ja, klopt. 

Ophaalpunt is gratis.