Skip to main content

Heb een nieuwe tv ontvanger van arris, deze blijft hangen op 70% geeft tv aan, op kastje 75% al 2 x klantenservice gebeld, wacht al 5 dagen , technischedienst zou mij bellen, maar nog steeds niets gehoord, moedeloos word je ervan. Heb alles gedaan zelfs op andere tv met rechtstreeks bekabeld ook het zelfde, andere 2 kastjes doen het wel, soms word het balkje stukje rood , foutcode 256, alles al tig keer opgestart zelfs de v12.

Al lang klant bij kpn, voorheen ziggo maar opgestapt omdat klantenservice zeer slecht is, nu begint het hier ook al zo

Ik hoop dat ik geholpen word, betaal zon 100 euro, pffffff

Groet, Rudi 

Hallo @RUDI51, welkom. 

Wat vervelend om te horen dat jij tegen dit probleem blijft aanlopen. Heeft de technische dienst inmiddels al contact met jou opgenomen? 

Ik denk graag met je mee. De foutcode en het stoppen met laden op 70-75% geeft aan dat de TV-ontvanger geen verbinding kan maken met de KPN servers. Je hebt al met de klantenservice gebeld begrijp ik, maar voor de zekerheid heb je al een reset uitgevoerd en eventuele andere checks uit het storingsstappenplan al met mijn collega's uitgevoerd?  Ik begrijp dat de ontvanger inmiddels ook rechtstreeks bekabeld is getest? Dus zonder eventuele draadloze verbindingssets of switches tussen de TV-ontvanger en de Experiabox. Ter controle: De andere twee ontvangers werken wel, werken deze ook wanneer je deze op dezelfde locatie aansluit met dezelfde bekabeling? Wat gebeurt er met de defecte TV-ontvanger als je deze aansluit op de plek van één van de werkende ontvangers? 

Als het probleem mee verhuisd met de ontvanger, dan is de ontvanger defect en kunnen we kijken of we een nieuwe kunnen regelen. Als alle ontvangers op dezelfde locatie bij de 70% stoppen met laden maar op een andere plek in huis wel werken dan ligt het aan de bekabeling en kunnen we vanuit daar verder op zoek naar een oplossing. 

 


Hanna, bedankt voor bericht  , heb tig keer met klantenservice gebelt , de laatste mevrouw heeft mij kunnen helpen en heeft een nieuwe voor mij geregeld, de tv ontvanger doet het gelukkig. Alleen jammer dat de vorige 3 mij niet konden helpen  ,zelfs de technische dienst was niet in kennis gesteld.  Heb bijna een week moeten wachten, en een plat oor van het bellen en telkens in de wacht gezet. 

Gr R.Nuchter


Hoi @RUDI51, 

Ik ben blij dat het probleem inmiddels is verholpen. Het is erg jammer om te horen dat je zoveel moeite hebt moeten doen voor een goede oplossing. Een duidelijk leer moment voor de klantenservice. Ik ga er vanuit dat eventuele volgende ervaringen met de klantenservice beter zullen zijn. Je bent natuurlijk ook altijd welkom om je vragen direct op het forum te stellen. :blush: