Skip to main content

Kennelijk vannacht een update gehad. TV ontvanger blijft hangen op 70 p. Diverse keren de TV ontvanger stroomloos gemaakt een weer opgestart: geen resultaat. Internet modem tevens een aantal keren stroomloos gemaakt en opnieuw opgestart: ook geen resultaat. Ooit een paar jaar geleden zelfde fout met een trucje opgelost, weet alleen dit trucje niet meer. Wie kan mij helpen?

 

Hoi @biekje51, welkom op het forum. Blijft de ontvanger hangen bij dat percentage tijdens het opstarten, of krijg je er ook een foutmelding bij? Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons, en merk je dit op allemaal (als er meer zijn)? Kan je me ook vertellen hoe de tv-ontvanger(s) aangesloten zijn op het modem, is dat met een directe kabel of met een draadloze verbindingsset?


Ik heb hetzelfde probleem nu.

1 ontvanger blijft hangen op 70p ondanks wat ik doe. Geen foutmelding. Ik kan m ook niet resetten want hij reageert nergens op. Langere tijd van de stroom gehaald en nog steeds niet verder dan 70p bij het opstarten.

die is verbonden via een verbindingsset


Hoi @DrJ, dat is niet handig natuurlijk. Je zegt dat de ontvanger niet verder komt dan 70% 'ondanks wat ik doe’. Wat heb je precies allemaal gedaan? Kan je daar meer over vertellen, dan kunnen we met die informatie met je meedenken.


Ik heb hetzelfde probleem nu.

1 ontvanger blijft hangen op 70p ondanks wat ik doe. Geen foutmelding. Ik kan m ook niet resetten want hij reageert nergens op. Langere tijd van de stroom gehaald en nog steeds niet verder dan 70p bij het opstarten.

die is verbonden via een verbindingsset

Stroom van de ontvanger afhalen en hierna het modem spanningsloos maken.

Dan modem weer aanzetten en wachten tot alle lampjes branden,en hierna de tv ontvanger weer aanzetten.


Dit probleem had ik vorige week ook. 1,5u aan de lijn met technicus bood geen soelaas. Uiteindelijk moest ik de tv-ontvangers volledig loskoppelen. Dus ook de ethernet kabel en de stroomkabel eruit getrokken. Tevens een monteursafspraak gepland voor 2 dagen later.

 

Na 2u in al mijn eigenwijsheid nog eens geprobeerd, en voila, de tv-ontvanger begon met software downloaden en liep volledig door. Na 10 minuten had ik weer beeld.

 

Dit was voor mij de oplossing. Succes.


Hallo ik heb hetzelfde al 20 uur, blijft hangen op 75%. mijn kinderen kunnen geen t.v. kijken!! Hoe kan ik een monteur bereiken van KPN. Kan nergens vinden. Kun jij mij helpen a.u.b.

Groetjes André


Welkom op het forum @André Schrijver, heb je de oplossing die hierboven was beschreven al geprobeerd? Hoeveel tv-ontvangers heb je, speelt dit op eentje? Speelt het ook als je deze van plek ruilt met een andere ontvanger? Gaat het dan mee met de ontvanger of doet een andere ontvanger het dan op die plek?

Je kunt er inderdaad ook contact over opnemen met de klantenservice, dat kan via 0800-0402.