Skip to main content
Vraag

tv ontvanger blijft op terugkijk mode staan

  • May 22, 2020
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Tv ontvanger uitgebreid gereset zowel software als fabrieksinstelling. De ontvanger blijft echter staan in een terugkijkmodus.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 22, 2020

Welk type ontvanger heb je en is die bekabeld aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2020

Arcadyan HMB2260. Bekabeld rechtstreeks op experiabox.


Forum|alt.badge.img+16
  • May 23, 2020

Hallo @Fredsn,

Wat bedoel je met terugkijkmodus? Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Krijg je een foutcode oid? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 23, 2020

Met dank voor de reacties. Na telefonisch overleg met KPN service wordt nieuwe tv ontvanger toegezonden.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 23, 2020

Hier ook geen idee wat je met terugkijkmodus bedoelt. Terugkijken gaat door een programma te selecteren in de gids (epg) en als daar een groen pijltje bij staat kun je het terugkijken door op de groene knop op de ab te drukken.

TV ontvanger als simpelweg even 1 minuut uit gezet d.m.v. de schakelaar op de achterkant?

N.B. noteer voor het aanmelden van je nieuwe ontvanger vast je ITV-abonnementsnummer en je ITV pincode.
Het ITV abonnementsnummer vind je in je huidige decoder onder menu → instellingen en dan 1 X op gele knop drukken.