Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger blijft schakelen, rec knippert

• August 25, 2022
  • 9 reacties
  • 1242 keer bekeken

Tv ontvanger blijft schakelen. Rec blijft knipperen . hoe kan ik weer tv kijken

Beste antwoord door PeterG

Het lijkt mij dat ie defect is geraakt. Het snelst is bellen (voor omruil). Via het gratis nummer 0800 0402 .

TV kijken kan voor het moment via de app ( mobiel, tablet ) en website http://tv.kpn.com . Als je een laptop hebt kun je deze met HDMI aan je tv verbinden 😉.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • August 26, 2022

@Marknee Is het inmiddels opgelost ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 26, 2022

Nee blijft knipperen

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • August 26, 2022

Blijft er een knop op de afstandsbediening hangen? Waar schakelt de tv ontvanger naartoe/op?

Forum|alt.badge.img+10
  • August 26, 2022

Kun je de TV ontvanger voor  1 minuut van de stroom halen en daarna weer starten ? Het "rec" lampje betekent trouwens receive en niet recording.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 26, 2022

Er blijft geen knop hangen. Ik weet niet waar deze schakelt.

Al gedaan van stroom af. Helpt niet

Forum|alt.badge.img+10
  • August 26, 2022

Welk type TV ontvanger heb je ?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 26, 2022

Hoi @Marknee 
Leg de afstandsbediening even in een andere ruimte, om te zien of die de schuldige is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 26, 2022

Het lijkt mij dat ie defect is geraakt. Het snelst is bellen (voor omruil). Via het gratis nummer 0800 0402 .

TV kijken kan voor het moment via de app ( mobiel, tablet ) en website http://tv.kpn.com . Als je een laptop hebt kun je deze met HDMI aan je tv verbinden 😉.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @Marknee, ik zie dat je al een boel tips gekregen hebt, dat is fijn. Ben je er daarmee uit gekomen? Laat het gerust weten, ook als je vragen hebt.