Skip to main content

Beste Erwin, Helaas, ik heb het zojuist weer geprobeerd. Bij mij blijft de loop doorgaan. Na het updaten van de nieuwe software komt het bericht van uitvoeren of uitstellen, en dan begint het weer opnieuw...

Hoe heeft u dit probleem opgelost, ik heb hetzelfde probleem . mvg

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste @djanssen72 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de TV ontvanger. Sorry voor de late reactie, maar welke TV ontvanger(s) heb je? 
Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze je verder helpen, je kunt ook zelf nog eens een reset uitvoeren van jou TV ontvanger(s). Hoe? Dat staat hieronder beschreven: 

 

Laat je het even weten of het gelukt is?


Hoi @djanssen72, dat jouw ontvanger in zo'n loop blijft zitten is niet handig natuurlijk. Heb je de stappen die Dennis hierboven noemt al eens kunnen proberen? Komt de ontvanger daarmee uit de loop? We horen het graag van je.


Hoi @djanssen72, dat jouw ontvanger in zo'n loop blijft zitten is niet handig natuurlijk. Heb je de stappen die Dennis hierboven noemt al eens kunnen proberen? Komt de ontvanger daarmee uit de loop? We horen het graag van je.


Uiteindelijk na meerdere keren de bool te resetten etc is hij opgestart. Echter niet met de nieuwste firmware maar met een oude. NETFLIX link is niet aanwezig in hoofdmenu. Maar nog steeds onder “On Demand” alleen maar Kan ik een firmware upgrade forceren ?



Uiteindelijk na meerdere keren de bool te resetten etc is hij opgestart. Echter niet met de nieuwste firmware maar met een oude. NETFLIX link is niet aanwezig in hoofdmenu. Maar nog steeds onder “On Demand” alleen maar Kan ik een firmware upgrade forceren ?

@djanssen72 Netflix staat altijd onder On Demand, door het nieuwe software binnen te halen moet je nogmaals die harde reset uitvoeren. Maar welke versie heb je er nu op staan?


Als je Netflix via On Demand zit, heeft jouw ontvanger Netflix. Een firmware update hoeft dan niet, de ontvanger heeft het of heeft het niet.

Dat je Netflix niet in het hoofdmenu ziet klopt inderdaad @djanssen72, daar staat het niet. Je kunt Netflix vinden op kanaal 200, On Demand en onder Apps op TV. Die laatste kan je wel vinden via het menu. Heb je het daarmee kunnen vinden?