Skip to main content

Beste KPN medewerker,

Ik heb een vergelijkbare probleem als hierboven genoemd. Ik maak sinds gisteren gebruik van de tv dienst van jullie, maar het VIP5202 blijft nu al 2 dagen de software downloaden. Ik heb al meerdere malen alles aan en uit gedaan ( met stekker en al en inclusief de modem Expedia box V9 +- 5 min van stroom af ).

Maar geen verandering tot zover... lijkt op een product fout of ergens in de modem moet misschien op afstand wat veranderd worden.

Kunnen jullie me hiermee helpen ?

Overigens werkt het tv kijken via de telefoon software  wel, dus de abonnement lijkt wel actief.

Gr Mark

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Mark.b welkom op het forum!
Zou je volgens deze stappen (stap2) de software eens willen verwijderen van je ontvanger? Hij zal vervolgens de hele software opnieuw installeren.
Ik vermoed namelijk dat er bij de installatie iets niet helemaal goed gelopen is.
Zou je ook kunnen toelichten hoe deze ontvanger is aangesloten op je experiabox? (als het kan met foto's)

 

Kun je tenslotte je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik op afstand ook even met je mee!


Hoi @Mark.b is het inmiddels gelukt dit op te lossen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!