Skip to main content

Modem op slaapkamer man, blijft steeds hangen bij Uploaden Hebben al van alles geprobeerd maar niks helpt. Dit speelt inmiddels al 2 weken. Iedere dag proberen we het weer. Toen we dit jaar eindelijk de glasvezel kregen, ging het goed. Maar nu dus de hele tijd problemen. Het vreemde is dat in huiskamer en op de andere slaapkamer geen problemen zijn .Kreeg een tijdje geleden bericht dat ik een decoder kon uilen voor een nieuwe. Nu is het zo dat ik de decoder die eerst bij mijn man stond (dus nieuwe) heb geruild met die van hem . Want hij kan niet met de bij horende de afstandsbediening over weg. 

Wat kunnen we doen om het weer te laten functioneren, hebben alle stappen door lopen . Ook mijn dochter heeft dit al 2 gedaan voor ons ,maar niks helpt. Iedere keer lijkt het goed te gaan ,blijft heel lang bij 20 % hangen en vervolgens word de balk weer rood.Net weer gedaan en ja ok tot 20 % en ,gaat nu ineens opnieuw uploaden ,maar geeft nu weer foutcode 301 Help

 

Admin: afgesplitst

Hallo @Marianet Achtien je zult waarschijnlijk de tv-decoder bedoelen, welk merk en type hen je van KPN in bruikleen?

 


Welkom bij ons op het forum @Marianet Achtien. Het gaat inderdaad om een tv-ontvanger, niet over het modem (de Experia- of KPN Box). Dat zijn verschillende apparaten met verschillende functies.

  • Net als Jan ben ik benieuwd welk type ontvanger je van ons hebt, kan je dat aangeven?
  • Ook ben ik benieuwd hoe deze is verbonden met het modem, is dat met een directe kabel, met een switch of via een draadloze verbindingsset?

 

De foutcode 301 die je noemt geeft aan dat  de tv-ontvanger niet goed opstarten. Vaak zit dat ergens in het netwerk, vandaar bovenstaande vragen. Kan je die beantwoorden?

Op onze website hebben we ook een stappenplan die kan helpen met deze foutmelding: Foutcode 300, 301, 307, 840, 841 of 845 oplossen.