Skip to main content

 

MIjn ontvanger blijft vastlopen en herstart spontaan. 
 


ook log files gemaakt. 
 

Tv storing 

 

Maandag 26-10-2020

21:10 uur.  Program herstart

-

Dinsdag 27-10-2020

Geen

-

Woensdag 28-10-2020

18:32 blokken beeld 

18:38 blokken beeld

18:42 blokken beeld

18:46 blokken beeld

18:47 blokken beeld

19:27 blokken beeld

-

Donderdag 29-10-2020

16:50 Program herstart 

17:50 Program herstart 

21:10 blokken beeld

21:27 blokken beeld

23:00 Program herstart 

 

Vrijdag geen

Zaterdag geen 

 

Zondag 1-11-2020

13:34Program herstart

16:03 blokken beeld. 

16:50 program herstart

23:15 program herstart

 

Maandag 2-11-2020

19:05 program herstart

19:34 program herstart

20:05 program herstart

21:25 program herstart 

 

Woensdag 4-11-2020

22:25 program herstart 

 

Donderdag 5-11-2020

22:53 program herstart

 

Woensdag 11-11-2020

16:55 program herstart

20:04 program herstart 

 

Donderdag 12-11-2020

20:11 program herstart

22:45 program herstart

 

Maandag 16 november 

19:30 program herstart

22:40 program herstart

 

Ben maar gestopt met het noteren

er is een monteur geweest die alles controleerde en metingen gedaan heeft. Hij had een verschil in meting in de twee lijnen vanaf de centrale. Kwam terug en zij dat alles goed was. Dus niet . Begin het knap vervelend te vinden. Hoe is dit op te lossen  

Admin: Reactie afgesplitst van algemeen topic, eigen topic voor je aangemaakt

@Jan lek

Wat vervelend voor je joh, ik hoop dat ze snel een oplossing voor je vinden.


Hi ​​​​​​ @Jan lek, wat rot dat je zoveel last hebt van het opnieuw opstarten van de tv-ontvanger. Ik lees dat er zelfs al een monteur geweest is, maar dat 't nog niet opgelost is. 

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik ben naar een paar dingen benieuwd. Hoe gaat het met de rest van de verbinding, de internetverbinding bijvoorbeeld? Ik zie daarnaast dat je twee tv-ontvangers hebt thuis. Dit vastlopen en opnieuw opstarten, gebeurt dit op één van de twee tv-ontvangers of beide? En toch even voor de zekerheid, heb je de tv-ontvanger ook een volledige reset volgens stap 2 gegeven?


Beste Alexandra 

het probleem doet zich alleen voor op de ontvanger TV huiskamer. De ander werkt goed.

Er is werkelijk van alles geprobeerd en gedaan om de ontvanger goed te krijgen. Reset helpt niet. 
internet en telefoon werken goed hoewel ik Sims wel eens twijfel over de werkelijke internet snelheid. 
 

dus zeg het maar. 
mis een nieuwe ontvanger de oplossing ?  
 

Hartelijke groeten Jan. 


@Jan lek Hi Jan, goed om te weten dat het maar op één van de twee tv-ontvangers gebeurt en dat je al van alles geprobeerd hebt. 

De kans zit er in dat het probleem in die ene tv-ontvanger zit. Lukt het je om de twee tv-ontvangers om te wisselen? Ik ben benieuwd of het probleem dan mee verhuist of op dezelfde plek aanwezig blijft. Laat je weten of dat is gelukt en wat het resultaat ervan is?


Ok ja dat had ik al gedacht en ga ik morgen proberen. 
 

wordt vervolgd 


@Jan lek Helemaal goed. Ik ben benieuwd, ik hoor het wel!


Hallo ik heb de ontvangers verwisseld en er zien hoe het gaat. 


Zo das dan dat. 
kom ondertussen van de tegen in de drup. Wordt er niet beter op. 
Systeem  herstart en wordt vriendelijk medegedeeld WE ZIJN ER BIJNA maar blijft langer dan 10 minuten staan. 
TV ontvanger opstarten helpt niet   

Begin zo langzamerhand toch maar aan overstappen te denken hoe vervelend ook. 
 

begrijp nog steeds niet waarom de tv ontvanger gewoon vervangen kan worden. 
 

huidige probleem oplossing van KPN ijkt een beetje op het volgende. 
 

probeer het zo. 
probeer dit

probeer dat 

misschien lukt het zo.  .…

probeer ……

 

 

 


Goedemorgen @Jan lek, ik ben bang dat we last hebben van slechte timing. We ondervinden vanochtend een storing met Interactieve TV. Excuus voor het ongemak, er wordt door de storingsdienst hard aan de oplossing gewerkt. 


@Jan lek 

huidige probleem oplossing van KPN ijkt een beetje op het volgende. 
 

probeer het zo. 
probeer dit

probeer dat 

misschien lukt het zo.  .…

probeer ……

 

Tsja dat was bij Telfort allemaal wel even anders, ook de reactietijden op het forum van telfort medewerkers. Daar werd over het algemeen niet zo moeilijk gedaan. Hier lopen ze iedereen te frustreren. Dat krijg je met monopolisten.


Steeds meer drup. 
ontvanger staat vast 

denk er hard aan om de boel maar uit het raam te gooien en over te stappen  

jammer werkte vroeger prima maar storing oplossen en vervanging van def ontvangers is niet het sterkste punt qua service / after sales van KPN  

 


Het omruilen met de 2e ontvanger werkt dus ook niet. 
zit ergens flink wat fout. 
ga maar weer bellen. 
Ak een uur geen TV meer


Effe bij de buren in de straat gevraagd. 
bij 4 adressen in dd straat gewoon TV van KPN. 
 

er zit ergens flink wat fout. Enkele maanden geleden was er een KPN kabel kapot beschadigd ivm graafwerkzaamheden. Sinds die tijd zijn onze TV problemen begonnen. 
baal er heel erg van. 
krijg nu de volgende melding. 
 

 


 

 

Haha moet je eens naar de KPN bellen. 

“Door de grote drukte kunnen wij u niet doorverbinden naar een medewerker. De verbinding wordt nu verbroken. “

Met andere woorden “ bekijk het maar, als je maar betaald eind van de maand. “

 

heb het ondertussen wel gehad. 


@Jan lek 

Je zit echt in het verkeerde topic hoor, zelfs daar heeft KPN je niet een op gewezen.

 

Klik hier eens


@Jan lek Het spijt me van alle overlast en ongemak dat dit met zich mee brengt. We hebben gisteren veel problemen met Interactieve TV gehad. De timing was in dit geval extra vervelend, omdat er bij jou al problemen speelden. Er zijn vannacht herstelwerkzaamheden gedaan door de Technische Dienst om dit te verhelpen. Hoe gaat het vanochtend met tv kijken? 


Er is hier niets veranderd. 
problemen blijven gelijk. 


@Jan lek Dan is het duidelijk dat er meer aan de hand is. Ik heb alleen wel wat meer uitleg van je nodig; ik weet alleen wat je me vertelt, jij bent zeg maar mijn handen en ogen.

Je geeft aan dat alles gelijk gebleven is, maar je hebt intussen wel de tv-ontvangers omgewisseld heb ik begrepen. Zijn de problemen op dezelfde plek gebleven, of zijn ze ‘mee verhuisd’ met de tv-ontvanger? Is het probleem nog hetzelfde, dat de ontvanger vanzelf opnieuw opstart of gaat het nu om de foutmelding die je eerder stuurde? Hoe meer uitleg, hoe beter het is.