Skip to main content

Onze tv ontvanger is kapot. Ineens een foutcode en daarna niks meer. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?

Mvg MarionĀ 

Wat is de foutcode en welk merk / type decoder heb je?Ā 


Heb je daarnaast al getest of eenĀ reset van de tv-ontvangerĀ werkt? Tot slot ben ikĀ benieuwd of je 1 of je meerdere kastjes thuis hebt. Bij meerdere kan je namelijk ook nog testen of hij daadwerkelijk kapot is, door ze van plek te ruilen.


Ja ik heb de kastjes al geruild met elkaar dus ligt zeker weten aan het kastjeĀ 


De tvontvanger ook al een reset gegeven?

Welk type tv ontvanger heb je eigenlijk?

Wil je dan jouwĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger? Dit kan bij persoonlijke opmerkingen, de rest in de daarvoor bestemde vakjes. Overal waar privĆ© achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


Als je nu gewoon even aangeeft welk merk en type decoder je hebt. Wellicht is het een merk / type dat gewoon al vervangen wordt. Scheelt een hoop uitzoekerij.


Klopt @jlthkochĀ  alle Moterola tv ontvangers kunnen zo worden omgeruild, wegens ouderdom.šŸ˜€


Hoi @Marion Kleinpenning. Wat vervelend dat je een foutcode te zien krijgt op de tv-ontvanger. Voordat we de tv-ontvanger kunnen omruilen zou ik graag willen weten welke foutcode je precies te zien krijgt. Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? We helpen je graag verder.


HoiĀ @Marion Kleinpenning. Wat vervelend dat je een foutcode te zien krijgt op de tv-ontvanger. Voordat we de tv-ontvanger kunnen omruilen zou ik graag willen weten welke foutcode je precies te zien krijgt. Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? We helpen je graag verder.

@Marion KleinpenningĀ  We hebben niets meer van je gehoord.Ā Krijg je nog steeds een foutcode te zien of is het probleem inmiddels al verholpen?


HoiĀ @Marion Kleinpenning. Wat vervelend dat je een foutcode te zien krijgt op de tv-ontvanger. Voordat we de tv-ontvanger kunnen omruilen zou ik graag willen weten welke foutcode je precies te zien krijgt. Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel? We helpen je graag verder.

Ā 

Ik ga er vanuit dat het via een andere weg is verholpen. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!