Skip to main content

Beste, een van onze 3 TV ontvangers doet helemaal niets meer. Geen lampje. Adapter heeft wel een groen lampje. Al gewisseld met een van de andere TV ontvangers, maar nog steeds geen lampje en geen display.

Beste @DirkVink 

Welke type TV ontvanger is defect?


Arris, VIP 2952 V2


Arris, VIP 2952 V2

Beste @DirkVink 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

Dan kunnen ze het verder voor jou uitzoeken in hun systeem.


@DirkVink, een goedemorgen! Mijn excuses dat je er tussendoor geglipt bent, we zien jouw reactie nu pas :frowning2:  Maar ik zie in de systemen dat er al wel een andere ontvanger is toegestuurd. Heeft dit jouw probleem opgelost? :blush:


@DirkVink, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat jouw probleem inmiddels opgelost is?


Nergens een telefoonnummer te vinden. 
graag willen we een nieuwe ontvanger de oude is kapot. Hoe is het mogelijk dat KPN niet telefonisch bereikbaar is? Een oude Telfort klant Belache


Nergens een telefoonnummer te vinden. 
graag willen we een nieuwe ontvanger de oude is kapot. Hoe is het mogelijk dat KPN niet telefonisch bereikbaar is? Een oude Telfort klant Belache

@Belachelijk die van KPN is 0800-04 02, spreek je vraag in: ‘Medewerker spreken’.

Van Telfort is dat 0900 - 95 96, spreek je vraag in: ‘Medewerker spreken.’ (Je gebruikelijke gesprekskosten) Ik denk dat je nog steeds naar Telfort moet bellen. Want niet alle klanten zijn nog over naar KPN.


Bedankt


Reageer