Skip to main content

Mijn tv kastje is kapot. De stroomvoeding snoer is werkt niet goed meer op de aansluiting. 

Ik denk dat ik een ander kastje nodig heb en deze dus defect is . Ik wil er best voor betalen eventueel. 

Word hier gek van. 

 

Mvg bob 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Bel morgen even 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken.  Dat is het snelst. Hier duurt het 48 uur voor een medewerker reageert.


Als je een motorola kastje hebt, kan je deze hier wisselen. https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Hoi @Bob1986. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer werkt. Heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met onze klantenservice? Als je dat nog niet hebt gedaan, dan kan ik jou ook verder helpen hierin. Brandt het lampje op jouw stroomadapter nog? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik een nieuwe ontvanger of stroomadapter toesturen. 


Heb ik gedaan. Krijg ik nu een andere van jullie??


Het lampje brand maar heel soms. Het contact is defect..  vaak geen stroom en zenders. 


Het lampje brand maar heel soms. Het contact is defect..  vaak geen stroom en zenders. 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zal een nieuwe ontvanger toesturen. Je ontvangt zo een privébericht met daarin meer informatie over deze omruil.


Bedankt. Heb een sms. Alleen ben morgen rond die tijd werken. Vrijdag ben ik vrij. Kan je deze verplaatsen?


@Bob1986 Ik heb het doorgegeven aan onze logistieke afdeling :relaxed:


@Bob1986 Heb je de nieuwe ontvanger inmiddels al in huis en zijn alle problemen daarmee verholpen?


@Bob1986 Heb je de nieuwe ontvanger inmiddels al in huis en zijn alle problemen daarmee verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels de nieuwe tv ontvanger in huis hebt. Als ik nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je.


Reageer