Skip to main content

Mijn tv ontvanger is defect heb deze helaas laten vallen en wil indien mogelijk een nieuwe aanvragen kan Dat? 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemorgen @Smits3e. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger defect is. Kun je je gegevens en het serienummer van de tv-ontvanger invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het serienummer mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld en vindt je terug op de onderkant van de tv-ontvanger. Dan zoek ik voor jou uit of ik een nieuwe kan toesturen.


Goedemorgen @Smits3e. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger defect is. Kun je je gegevens en het serienummer van de tv-ontvanger invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Het serienummer mag je achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld en vindt je terug op de onderkant van de tv-ontvanger. Dan zoek ik voor jou uit of ik een nieuwe kan toesturen.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer