Skip to main content

Hallo, naar jaren lang gebruik is ons tv kastje gehemelt. Naar aanleiding van het geen beeld meer geven geprobeerd te resetten maar op dit moment gaat die niet eens meer aan. Zouden wij deze om kunnen ruilen? 

Welk type ontvanger heb je?


@Pip35Lijkt me geen probleem als de ontvanger het niet meer doet. Welke heb je? Als het geen 4k ontvanger of HMB2260 is komt de ontvanger wellicht voor vervanging in aanmerking!

Zie deze link: Servicetool apparatuurwissel


Beste @Pip35, welkom! Wat jammer om te lezen dat de ontvanger het niet meer doet! Heb je deze al eens 30 seconden stroomloos gemaakt? Is het gelukt om deze om te ruilen via de servicetool? Zo niet, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. Als je meerdere ontvangers hebt, wil je dan de laatste drie cijfers van het serienummer van de defecte ontvanger hier ook plaatsen? Die vind je onderop de ontvanger. 


Hoi @Pip35, we hebben niets meer van je gehoord. Is het nog gelukt beeld te krijgen of je ontvanger om te ruilen?


Hoi Thomas,

gisteren de gehel dag van de stroom gehad en weer aangezet. Toen is er direct een software update uitgevoerd. (Wss nodig geweest voormeet nieuwe menu) alleen was dit bij ons andere kastje niet nodig. Voor nu werk het weer naar behoren. Graag zou ik wel een uitleg willen krijgen over het omruilen waar ik dit zou kunnen regelen (wanneer nodig) want dit kon ik nergens terug vinden. Bedankt! 


ah top!  :)  alleen de oudere motorola TV ontvangers kun je zelf omruilen via www.kpn.com/omruilen alle nieuwere ontvangers zijn alleen om te ruilen als ze aantoonbaar defect zijn en moet dus via een medewerker. Dus via ons of via 0800-0402!