Skip to main content

Ik moest de mijn TV-ontvanger HMB2260 al 2 keer in 36 uur opnieuw resetten. Hij “stopt” ermee: geen foutmelding, licht bij branden maar geen display. Wil niet meer uit- of aan.

Kan deze omgeruild worden?

 

Heeft u de software al eens verwijderd?

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

 

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zie van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar rSoftware verwijderen].

5. Selecteer rSoftware verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.


@Martine dGG Goedemiddag en welkom op het forum! Is het nog gelukt met de ontvanger? Als dat niet het geval is dan help ik graag! Kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Remco_ : ik heb gisteren de instructie gevold en de software opnieuw geinstalleerd. so far so good. ik hoop dat het zo blijft. Bedankt voor jullie hulp


@Remco_ : ik heb gisteren de instructie gevold en de software opnieuw geinstalleerd. so far so good. ik hoop dat het zo blijft. Bedankt voor jullie hulp

Kijk dat zijn goede berichten! Post gerust nog even een bericht als ik nog iets voor je kan doen!


Hi Remco (en collega's),

het is 12 dagen goed gegaan maar helaas krijgen we nu weer precies hetzelfde probleem. 

wat nu?

Fijne avond,


HI, ik heb gisteren avond een commentaar op mijn topic van 13 dagen terug gezet omdat ik hetzelfde probleem weer heb, maar geen enkel reactie. 

Graag een oplossing.

mvg Martine

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi @Martine dGG, je kunt gewoon in je andere topic verder gaan :-) 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-ontvanger-defect-511074?postid=1104568#post1104568
 

Als de reset (frisse start) eerder heeft gewerkt, voer deze dan nogmaals uit. 

Resetten doe je als volgt:

 

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen



Ondertussen kun je het beste op antwoord wachten van een moderator in je andere topic. Het kan een aantal dagen duren voor je een reactie krijgt. 

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


@Martine dGG Goedemorgen! Excuses voor de late reactie. Het spijt mij dat de ontvanger weer dezelfde problemen aan het vertonen is. Heb je al een oplossing weten te vinden? Zou je anders ook nog even jouw gegevens in het  profiel kunnen zetten en daar ook het serienummer van de betreffende ontvanger kunnen vermelden? Dan loop ik alles even voor je na!


Hi, ik heb de gegevens ingevuld. ik heb geen definitief oplossing gevonden.

groet, Martine


Dank je Martine. Ik zie dat je twee ontvangers van het zelfde type hebt in huis. Zou je ook het serienummer van de ontvanger in kwestie in jouw profiel kunnen zetten? En mij dan hier een seintje kunnen geven? Dan kan ik even kijken 🙂


Ho sorry, ik zie dat ik de serienummer in het veld “over mij” had geschreven. is aangepast.

groet, Martine


@Martine dGG Goedemorgen! Ik heb je een privébericht gestuurd. Zou je daar nog even naar kunnen kijken? 


Reageer