Skip to main content

Hi,

Mijn tv ontvanger HMB2260 werkt niet meer.

Alle lampjes gaan branden, maar er is geen signaal. 
Wat moet ik doen. 

 

Ik denk dat dit u wel gaat helpen.

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Bedankt voor je reactie. Dit reeds geprobeerd, zonder resulaat. Ik kom bijvoorbeeld ook niet in het menu, om te resetten.


Hoi @Sjorsverweij, welkom! Wil je nog eens de reset proberen die hier uitgelegd staat onder stap 3? Daarvoor is toegang tot het menu niet nodig. Als dat ook niet werkt, laat het weten. Vul dan ook je forumprofiel in zodat ik hier kan meekijken.


Hi Erik,

 

Stap 3 werkt ook niet, als ik de tv ontvanger aanzet dan gaan alleen de lampjes branden. Op het tv scherm zie ik geen balkje dat gaat laden. Alleen ‘geen signaal’. Bij het indrukken van standby knop gebeurd er niks. 
 


‘Geen signaal' wijst erop dat het invoerkanaal van je tv niet klopt, dat is namelijk een melding van de tv zelf en niet van de ontvanger. Met de KPN afstandsbediening kun je het invoerkanaal wijzigen met de knop met daarop het vierkant met daarin een pijl. Als dat niet werkt, probeer de afstandsbediening van je tv zelf. Die zal ook zo'n icoon hebben, of anders een knop met AV of Source/Bron erbij. Als je dan op het goede invoerkanaal zit, dan zou je de voortgangsbalk en dergelijke moeten zien.


Ik krijg gewoon geen voortgangsbalk. Ik heb alles nu meerdere keren geprobeerd. Elke stap… met Andere kabels.. Op de tv ontvanger zie ik elke keer alleen maar wat er op de foto hierboven te zien is.

kan het niet gewoon zo zijn dat de tv ontvanger stuk is?

heb nu al een week geen TV


Het kan zeker zijn dat de ontvanger stuk is, Sjors. Het is meer dat we alles proberen uit te sluiten dat bij je thuis het probleem kan zijn om te voorkomen dat we een omruil doen terwijl dat niet nodig is. Ik zie dat een omruil inmiddels is ingevoerd en dat er een nieuwe ontvanger klaar ligt op het servicepunt. Ik hoop dat je daarmee dan wel weer beeld hebt.