Skip to main content

Mijn tv ontvanger is defect deze zou ik graag willen omruilen. Hoe gaat dat in zijn werk?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Mijn tv ontvanger is defect deze zou ik graag willen omruilen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Bellen naar 0800 0402.


Beste @Pineut, welkom! Is het bellen gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, help ik je graag. Wat is er defect? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? We helpen je graag. 


Beste @Pineut, welkom! Is het bellen gelukt? Als ik nog iets voor je kan doen, help ik je graag. Wat is er defect? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? We helpen je graag. 

De wachttijd bedraagt 15 maar na 35 minuten nog niemand aan de lijn.

ik heb alles al geprobeerd. Resetten, fabrieksinstellingen maar hij blijft om de haverklap wegvallen


Heel vervelend! Bedoel je dat ‘ie af en toe spontaan herstart? Of gaat het echt om uitvallen i.v.m. een defect? In het eerste geval ruilen we de ontvanger niet meteen om. Dat lijkt namelijk vaker niet dan wel de oplossing. Als ‘ie echt stuk is natuurlijk wel. Laat in dat geval ook nog even weten om welke van de twee ontvangers het gaat. Je kunt de laatste drie cijfers van het serienummer (onderop de ontvanger) hier plaatsen 🙂.