Skip to main content

Goedemorgen,

Mijn TV-ontvanger is defect. Hij doet helemaal niets meer. Geen lichtje, helemaal niets. Hoe kan ik een nieuwe tv-ontvanger aanvragen?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Je weet zeker dat de schakelaar achterop niet uit staat?


Nee, alles al geprobeerd. Wij hebben gelukkig 2 ontvangers dus ook kunnen omwisselen. Maar die nu kapot is hebben we wel nodig.


U kunt nog even checken of de adapter niet stuk is en deze wisselen. Is deze echt stuk, vul je profiel aan en een medewerkers zal het voor je in orde maken. Helaas is het druk en kan een officieel antwoord even op zich laten wachten.


Hoi @TV-ontvanger kapot. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger niet meer werkt. 

U kunt nog even checken of de adapter niet stuk is en deze wisselen. 

Heb je dit al gecheckt? Dan weet ik wat ik moet toesturen om het probleem te verhelpen. :blush:

 


Nee, adapter is niet stuk. Ook deze heb ik gecontroleerd.


In dat geval lijkt het mij verstandig om de tv-ontvanger om te ruilen. Ik zal onze logistieke afdeling vragen om een nieuwe toe te sturen. Zodra ik hier een antwoord op heb kom ik er op terug.

 


Het is gelukt. Je kan morgen (1 december) na 14:30 uur de defecte tv-ontvanger omruilen voor een nieuwe bij het dichtstbijzijnde Servicepunt (Jumbo in Wijk bij Duurstede). Wil je de oude tv-ontvanger (incl. voedingskabel) verpakt in een doos meenemen naar het Servicepunt en voorzien van het retouradres (KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. :blush:  


Super. Dank je wel!