Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger defect

  • January 12, 2021
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo,

Onze arcadyan TV-ontvanger is kapot. De ontvanger liep vast bij Netflix. Uitzetten met de knop bovenop de ontvanger lukt niet. Bij uit en aan zetten van de ontvanger doet hij helemaal niets meer. De knop bovenop gaat ook niet meer aan. Resetten is dus geen optie meer. Kunnen wij een nieuwe ontvanger krijgen?

 

MVG

 

Wouter de Wijn

Beste antwoord door Hanna_

Hi @Wouterdewijn,

Ik help je graag verder. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jou profiel. Als je meerdere TV-ontvangers hebt, zou je ook het serie nummer van de tv-ontvanger in het veld "persoonlijke opmerkingen” willen plaatsen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 12, 2021

Hi @Wouterdewijn,

Ik help je graag verder. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jou profiel. Als je meerdere TV-ontvangers hebt, zou je ook het serie nummer van de tv-ontvanger in het veld "persoonlijke opmerkingen” willen plaatsen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2021

doe ik!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2021

Ik heb het gedaan. Ik heb nu het artikelnummer (845812) ingevuld bij persoonlijke opmerking. Is dit de goede? serienr staat niet op de achterzijde. we

product P/N

s/n

Mac

articlenr

welke wil je?


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • January 12, 2021

Hoi @Wouterdewijn het S/N (serienummer) :smile:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2021

S/N staat erbij. Dit is overigens J446144475


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Kan ik hier nog een reactie op krijgen? 

 

Onze arcadyan TV-ontvanger is kapot. De ontvanger liep vast bij Netflix. Uitzetten met de knop bovenop de ontvanger lukt niet. Bij uit en aan zetten van de ontvanger doet hij helemaal niets meer. De knop bovenop gaat ook niet meer aan. Resetten is dus geen optie meer. Kunnen wij een nieuwe ontvanger krijgen?


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • January 13, 2021

Hoi @Wouterdewijn,

Er is een nieuwe Tv-ontvanger naar jou onderweg!