Skip to main content

Hallo,

Onze arcadyan TV-ontvanger is kapot. De ontvanger liep vast bij Netflix. Uitzetten met de knop bovenop de ontvanger lukt niet. Bij uit en aan zetten van de ontvanger doet hij helemaal niets meer. De knop bovenop gaat ook niet meer aan. Resetten is dus geen optie meer. Kunnen wij een nieuwe ontvanger krijgen?

 

MVG

 

Wouter de Wijn

Hi @Wouterdewijn,

Ik help je graag verder. Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer willen toevoegen aan jou profiel. Als je meerdere TV-ontvangers hebt, zou je ook het serie nummer van de tv-ontvanger in het veld "persoonlijke opmerkingen” willen plaatsen. 


doe ik!


Ik heb het gedaan. Ik heb nu het artikelnummer (845812) ingevuld bij persoonlijke opmerking. Is dit de goede? serienr staat niet op de achterzijde. we

product P/N

s/n

Mac

articlenr

welke wil je?


Hoi @Wouterdewijn het S/N (serienummer) :smile:


S/N staat erbij. Dit is overigens J446144475


Kan ik hier nog een reactie op krijgen? 

 

Onze arcadyan TV-ontvanger is kapot. De ontvanger liep vast bij Netflix. Uitzetten met de knop bovenop de ontvanger lukt niet. Bij uit en aan zetten van de ontvanger doet hij helemaal niets meer. De knop bovenop gaat ook niet meer aan. Resetten is dus geen optie meer. Kunnen wij een nieuwe ontvanger krijgen?


Hoi @Wouterdewijn,

Er is een nieuwe Tv-ontvanger naar jou onderweg!