Skip to main content

Beste kpn-medewerker,

 

Ik vind het storend dat ik op een forum mijn probleem moet aankaarten en er geen directe klantenservice is, maar alla, hier zijn we dan.

Mijn tv-ontvanger blijkt vandaag het begeven te hebben. Al geruime tijd reageerde het niet goed, traag op de afstandsbediening, maar nieuwe baterijen lieten zien dat het daar niet aan lag. 

Ook heb ik al eerder het apparaat gereset, zo ook vandaag. Omdat ik geen beeld krijg deed ik dit eerst door uitschakelen, van stroom af etc. om hem weer op te laten starten  Daarna een uitgebreide door (zonder beeld) met het menu via de aan/uit knop de software te verwijderen en opnieuw laten instaleren (dit had ik 2 maanden terug ook gedaan). 

Maar daarna ging het beeld weer op zwart en de knop op rood.

Graag krijg ik spoedig bericht om deze te laten vervangen.

Met vriendelijke groet,

Caroline

 

Welkom op ons KPN Forum @Caroline07! Goed dat je hier aan de bel trekt. Allereerst heb ik iets recht te zetten. Hoe leuk ik het ook vind dat je hier bent aangespoeld (en erg welkom bent), moet ik je vertellen dat we wél een directe klantenservice hebben. Je kunt met ons Bellen (gratis nummer 0800-0402) of chatten via onze servicepagina

Als je tv-ontvanger defect is, dan kun je het beste even telefonisch contact met ons opnemen. Mijn collega's helpen je dan direct. Hier kan er immers soms een dag tussen zitten voordat er gereageerd wordt:sweat_smile: .  

Ik ga ervan uit dat mijn collega's je kunnen helpen. Anders hoor ik het graag! :hugging:


Beste Lisa,

Net de klantenservice gebeld en als het goed is krijg ik morgen een nieuwe ontvanger.

Dank je voor het verstrekken na het telefoonnummer.

Fijne dag


Goed om te horen! Fijn dat het zo snel geregeld is. Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden. Fijne dag :hugging: