Skip to main content

Ik heb op dit moment 3 tv ontvangers waarvan er 1 het niet meer doet, geeft geen geluid meer hebben dat kastje op meerdere tv geplaatst maar op elke tv is er dan geen geluid

Ā 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb op 1 tv ontvanger geen geluid op andere toestellen aangesloten probleem blijft 2 andere ontvangers werken wel

Ā 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ha @Giesje 1967Ā Dat neigt naar een defecte ontvanger. Een fabrieksreset, waarbij je de software ook opnieuw inlaadt wil nog wel eens helpen (volg de stappen bij onderdeel 2). Heb je dat al geprobeerd?Ā 


HalloĀ  ja ik heb alle stappen geprobeerd maar denk dat de ontvanger defect is, is het mogelijk om een andere te krijgen


Hallo @Giesje 1967Ā Ik kan 'm in elk geval voor je doormeten en kijken of ik iets kan herleiden.Ā Zou je daarvoor jeĀ KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer, je klantnummer Ć©n het serienummer van de betreffende ontvanger?Ā 

Het KPN Forum is er overigens op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. De openbare gesprekken worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij zorgen ervoorĀ dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt.Ā Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen. Als je direct geholpen wilt worden kun je ook bellen met de klantenservice via 0800-0402.


Ha @Giesje 1967Ā Ik ga ervan uit dat je via een andere weg bent geholpen, maar als dat zo is: laat het gerust weten!


Hoi Bart,

Ja klopt het probleem is opgelost bedankt dat je zo attent bent om het toch te vragen