Skip to main content

Ik heb vorige week ons KPN thuis pakket aangepast, waaronder de wijziging van 2 naar 1 TV ontvanger (wij gebruiken er al lange tijd maar 1). Nu heb ik een retourdoos ontvangen voor de 2e TV ontvanger, maar ik kan deze nergens in huis meer vinden. 

Hoe gaat het retourproces in z’n werk als ik geen TV ontvanger kan retourneren?

Je kan gratis 0800-0402 bellen.

Vandaag tot 17.00 uur en maandag vanaf 08.00 uur. 

 

Of wachten op een moderater (KPN medewerker).

Vul in dat geval, als je het nog niet hebt gedaan, je profiel gegevens zo compleet mogelijk in dit forum in.

I.v.m. drukte kan het een paar werkdagen duren.


Hallo @P. Vermeulen theoretisch krijg je dan een factuur voor de vervangingswaarde.


Of wachten op een moderater (KPN medewerker).
(...)
I.v.m. drukte kan het een paar werkdagen duren.

Niet alleen werkdagen😉, er zijn alle dagen moderators.


Hi @P. Vermeulen! Erg handig is het niet. Maar ik ben wel blij dat je het eerlijk aangeeft. 

Heb je enig idee wat er met de oude ontvanger is gebeurd? Of deze tijdens een verhuizing kwijt is geraakt of ooit stuk is gegaan?

Laat het hier weten, dan maak ik een notitie in onze systemen. Ik kan daarmee niet uitsluiten dat alsnog om een vergoeding wordt gevraagd, omdat ik zelf die beslissing niet maak. Maar wel kan ik de afdeling in ieder geval laten weten wat de reden is. En dat er geen sprake is van opzet. 


Hi Bram,

Dankjewel voor je reactie. Hij is kwijt geraakt helaas maar niet specifiek bij een verhuizing. Wel heb ik inmiddels de hele zolder 3x doorzocht en weet ik zeker dat ik hem niet meer kan vinden. We hebben de ontvanger maar kort gebruikt omdat we toen voor de tv boven zijn overgegaan naar de KPN TV app. Toen heb ik de ontvanger opgeruimd, maar iets te goed blijkt nu.


@P. Vermeulen er staat een notitie in het systeem. Ik ga uit van een goede afloop. 🙂


Leuk dat @Bram_ dat gedaan heeft he. Ga je niet druk maken over de kosten als ze dat toch door zouden berekenen. In China kosten die dingen (Uiteraard niet met een KPN label er op) voor winkels gemiddeld 15 Euro.  Ze zullen je waarschijnlijk alleen kosten in rekening willen brengen als van opzet sprake kan zijn. Maar dat mag Bram natuurlijk terecht niet schrijven