Skip to main content

Hoi,

 

Mijn tv-ontvanger beneden hapert sinds enkele dagen en zie niks meer op het display staan. Heb al een paar keer een reset gedaan en fabrieksinstellingen maar niks helpt.

Ik heb een arcadyan HMB2260 V2. Zou graag een nieuwe ontvangen. 

Ook heb ik een probleem met series kijken, want boven heb ik 2 tv-ontvangers van Arris en daar kan ik op videoland  alle afleveringen van series zien die ik beneden weer niet kan zien! 🤔

 

Mvg, Wendy 

Hallo @Wendy35, leuk dat je de community van KPN een vraag stelt, welkom op het Forum :)

Dat is een vervelend probleem. Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? Mocht het probleem nog niet zijn verholpen dan help ik graag. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen met je gegevens: postcode + huisnummer, naam contractant, klantnummer, geboortedatum en mobiel nummer. Ik hoor graag van je! 


Hoi Nadia,

Heb mijn forumprofiel ingevuld. 

Mvg, Wendy 


Hoi @Wendy35, ik heb een omruilafspraak voor je gemaakt bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Details hierover heb ik in een privébericht naar je gestuurd.

Voor het aansluiten van je nieuwe tv-ontvanger heb je het iTV-accountnummer nodig en de pincode. Ik heb je het accountnummer per mail toegezonden. Ben je de pincode voor iTV kwijt? Op: kpn.com/pincode kun je een nieuwe pincode genereren. 

Veel kijkplezier met de nieuwe tv-ontvanger! :)

  


Goedemorgen Wendy, je bent er snel bij. Fijn dat je snel reageert :) 

Via pm vroeg je of de afstandsbediening ook kan worden omgeruild, de oude werkt niet optimaal. Dat kan. Bestel eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID

Meer informatie: Afstandsbediening iTV werkt niet meer 


Nieuwe afstandsbediening bestellen lukt al 2 dagen niet. Krijg steeds een foutmelding!

 


Hey @Wendy35, herkenbare foutmelding. Die krijg je vaak te zien wanneer je Internet- en TV-abonnement niet is gekoppeld met je KPN ID.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 


Mijn internet- en tv-abonnement zijn gekoppeld aan mijn kpn-id, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding.


Hi Wendy, dat is vreemd. Misschien een andere browser? Dat hoeft nu niet meer, ik heb al een nieuwe afstandsbediening naar je verzonden 🙂 Binnen 1-2 werkdagen valt ‘ie door je brievenbus!


Super bedankt voor de hulp @Nadia wat een Top service!

Groetjes, Wendy 


Reageer