Skip to main content

Tv ontvanger geeft helemaal niets meer. Ook na enkele keren de stekker eruit te hebben gehad.

welke ontvanger heb je @Paul van Nuenen ?

Als dat een motorola betreft kan je hem zelf omruilen via deze(klik op de groene letters) tool.

Betreft het een ander model moet je even bellen met 0800-0402, Of je doet het via het forum.Vul indien je het via het forum wil: vul je profiel dan even aan met je klantgegevens.

( @PeterG :Werkt die tool ook voor kreatel ontvangers?Of werken die helemaal niet meer?)


Ik heb mijn gegevens ingevuld.


Oke ,dan is het even afwachten op een moderator!

Misschien kan iemand de moderators even inseinen?Ik heb daar niet de mogelijkheid toe(of wel?).


@martijn197108

Kreatel???

Een ontvanger moet wel aangesloten en aangemeld (ooit) zijn anders kan je de tool sowieso niet gebruiken.

Alleen de Motorola 1853 werkt op het huidige netwerk qua ruilbare ontvangers. Andere huurontvangers, zoals de Motorola 1963, kunnen alleen via de KS omgeruild worden.

Kreatel is uit 2006 en dus zeer waarschijnlijk ook nog een koopexemplaar. Die zal ook alláng technisch/administratief vervangen zijn. Of die de laatste jaren het überhaupt nog deed…. I.i.g. zeker niet meer sinds het nieuwe systeem sinds oktober 2020.


@PeterG , volgens mij werken de vip1963 en de vip1903 ook nog wel.

Een kreatel moet ik hier nog wel hebben,maar waar.....


Goedemiddag @Paul van Nuenen, je bent al op weg geholpen en er is ook al vanuit onze klantenservice een nieuwe TV ontvanger naar je opgestuurd! Laat je ons nog weten of je deze in goede orde ontvangen en geïnstalleerd hebt? 


Tv ontvanger is ontvangen en werkt perfect. Bedankt voor de service