Skip to main content

mijn tv-ontvanger valt regelmatig uit. Ik heb het al een frisse start gegeven, een week terug.  Maar het gebeurt nog stees.

Hallo @ide, welkom en goed dat je hier aan de bel trekt. Valt de TV ontvanger helemaal uit en krijg je een zwart beeld te zien of een foutcode? Ik ben ook benieuwd hoe de TV ontvanger aangesloten is op het modem: met een kabel of via een draadloze verbindingsset? De TV ontvanger heb je al een frisse start gegeven: ook al 30 seconden stroomloos gehad? 
Ik hoor graag van je en wil je vragen om ook je klantgegevens aan te vullen in jouw profiel. Graag het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Als je meerdere TV ontvangers hebt, vermeld dan ook even het serienummer van de TV ontvanger waar het over gaat. Je kunt de extra informatie kwijt in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!