Skip to main content

Helaas doet het kastje het niet meer,hebben die van onze zoon op de tv geprobeerd en die doet het wel.

wat nu te doen?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid

Dag @Chantal44 ,
Kun je iets specifieker zijn met '’Doet het niet meer'’? Is de ontvanger compleet defect (geen lampjes actief en display ook uit) of krijg je nog een foutcode? Zou je is willen proberen om de stappen te volgen op de KPN site voor het hard resetten van de ontvanger? Een snelle link vind je hier

Mocht de ontvanger helemaal niks meer doen dan wil ik je aanraden om even te bellen met 0800-0402 of 1200 (mits bij KPN). Dan zorgen zij ervoor dat je snel een vervanger in huis hebt. 


Heb het hele stappenplan doorlopen en het kastje doet dus niks meer.

Hebben het kastje van zijn broer geprobeerd op de tv en die doet het gewoon op de bedrading van het huidige kastje.

 

Welk juiste tel.nr. moet ik nu bellen voor een nieuw kastje? 

 

Mvgr.Chantal


Hallo @Chantal44 ,
Bel even met 0800-0402 en spreek daar in dat je een storing met je tv ontvanger hebt. Daar zal een medewerker nogmaals de stappen doorlopen (is verplicht gesteld vanuit KPN) en omgewisseld. De nieuwe ontvanger kun je dan de volgende dag direct omruilen op het PostNL servicepunt in de buurt. 


@Chantal44 Is het inmiddels gelukt je ontvanger om te ruilen?


Hoi @Chantal44, welkom bij ons op het forum. Ik zie dat Chris je al op weg heeft geholpen. Is het gelukt via de telefonische collega's om een vervangende ontvanger aan te vragen?


Gister nieuwe kastje binnengekregen. Super,alles doet het weer,top!


Dat er alweer gekeken kan worden is nog veel mooier natuurlijk! Veel kijkplezier voor jouw zoon en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: