Skip to main content

Hallo KPN,

onze tv ontvanger doet het niet meer…

we hebben vorig jaar nog een nieuwe afstandsbediening van KPN gekregen, daarna ging het een tijd prima, maar sinds vanochtend geen signaal meer: geen rood of groen lampje bovenop het kastje…

Wat kan ik doen?

@Fam ZG , op dit forum helpen vooral klanten van KPN elkaar.

Een moderator kijkt mee en helpt ook.

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze op de Experiabox aansloten?

Op de achterkant zit een aan/uit schakelaar, kijk of hij wel aanstaat.

 

Haal de spanning (in de volksmond stroom) er voor een minuut af (met de aan / uit schakelaar achterop.

En zet hem weer aan en laat hem opstarten.


ARRIS VIP 2952 

en de schakelaar staat ON

alle stekkers gecontroleerd


opnieuw alles aangesloten en hij doet echt helemaal niets

 


Hallo KPN, wat nu? Kunnen jullie een nieuw kastje sturen?

 


Hoi @Fam ZG. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat de tv-ontvanger niet meer werkt. Krijgt je een foutmelding te zien op de tv? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe kan toesturen. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?


Hallo KPN, wat nu? Kunnen jullie een nieuw kastje sturen?

 

 

Ik werk niet bij KPN, dus waarom “Hallo KPN” 

En ik zit niet de hele dag op het forum, sterke nog mijn computer staat niet altijd aan. 

Ik zie dat Vikash, werkt wel bij KPN, je wat vragen hebt gesteld.

 

Ik vermoed persoonlijk dat de voedingsstekker defect is. 

Heb je toevallig een 2de? Zo ja, dan kan je dit controleren. 


Hoi @Fam ZG. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat de tv-ontvanger niet meer werkt. Krijgt je een foutmelding te zien op de tv? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik een nieuwe kan toesturen. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?

@Fam ZG Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een nieuwe tv-ontvanger hebt aangevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!