Skip to main content

Goede avond,

We hebben een TV ontvanger Arcadyan HMB 2260 en die doet helemaal niets meer.

De afgelopen 4 weken viel hij eerst 1, later 2-3 en afgelopen dagen om de 10 minuten uit. Uit en aan zetten werkte toen nog. 
nu doet hij helemaal niets meer.

ik heb de service desk gebeld (a €1 per minuut) echter na 8 minuten nog niemand gesproken.

Hoe verder? We zitten zonder TV en nog een paar dagen avondklok: Het wordt wel erg saai

Zou ik maar eens beginnen om te bellen met 0800-0402 en is gratis, voor 1 euro per minuut bel je niet met KPN maar met KPN met een doorverbind service er tussen.:grin:

 

:thinking:Waarom trappen mensen daar zo makkelijk in, staat er bij en word ook nog eens via het bandje vermeld.


Dank voor de tip. Ga ik doen. 
Op KPN.NL heb ik niet kunnen vinden hoe je contact met KPN kan opnemen. Je wordt geholpen met wat testjes en als die niet werken stopt het proces. 
Lijkt wel of ze maximaal willen voorkomen dat je contact met ze opneemt. Of het is een super slechte site (of ik kan niet zoeken 😂).

nogmaals: dank voor de tip


Hoi @Fsingend, welkom! Ook via de website, www.kpn.com, kun je de contactgegevens vinden. Wel moet je daarvoor vaak wat verder naar beneden scrollen dan je op het eerste gezicht denkt, en wat dingetjes aanklikken. 

Is het gelukt om contact te krijgen? En doet de tv ontvanger het inmiddels weer?


Ik heb gebeld en een nieuwe ontvanger is onderweg. Morgen bij PostNL ophalen. Hopelijk hebben we dan snel weer TV