Skip to main content

Beste KPN medewerker,

Sinds enige tijd heb ik last van een langzame TV ontvanger. Het duurt lang voordat hij aan gaat en beeld geeft, het menu opent of van zender wijzigd.

Nu heb ik deze al heel wat jaar en vroeg me af of er niet en nieuw model TV ontvanger is.

Is het mogelijk mijn huidige ontvanger om te ruilen voor een nieuw model?

Ik hoor het graag.

Francette

Hallo @Francette !!!

Het probleem zit hem in de firmware van de ontvanger.

Hier is momenteel niets aan te doen.

Nieuw firmware komt waarschijnlijk deze maand nog.

Dus nog ff geduld.

Wat je nu nog ff kan doen is hem weer uit en aanzetten en opnieuw laten opstarten.

Dat wil qua snelheid nog wel eens helpen.


ls, ik laat de ontvanger de software opnieuw installeren met behoud van data en dan is die een poos weer een stuk sneller


We zijn bezig met de uitrol van een update die het menu sneller zal maken: Zie de openingspost van het algemene menu topic:

 


Beste KPN,

11 seconden wachten totdat de gids reageert. Dit kan echt NIET. Zeggen dat er niets aan te doen is en dat op nieuwe firmware gewacht moet worden en eigenlijk zeggen dat jullie het gewoon niet getest hebben een dus ook geen fallback scenario hebben. Deze service voor dik 70 euro in de maand is echt schandalig. 

Wel nieuwe klanten aantrekken met de nieuwste spullen die wel werken en klanten die al meer dan 20 jaar klant zijn gewoon lekker negeren. Aparte bedrijfsstrategie is dat!!!

Gegroet


Nou nou rustig maar.  De update wordt uitgerold op dit moment. Uiterlijk 20 januari. Bij mij is ie al binnen.Â