Skip to main content

Hoi,

Ik ben overgestapt van ziggp naar kpn.

Daarbij heb Ik niet goed gekeken naar de abbonement want ik kan nu helaas geen tv meer kijken op al mijn tv's. Bij ziggo was dat geen probleem.. 

 

Het lukt niet om extra kastjes te bestellen om digitale tv te kunnen kijken. Zou je me kunnen helpen?

wat zijn de kosten?

 

Bvd!

 

Groetjes Kyan!

5 euro per kastje. Waarom lukt het niet? Krijgt u een foutmelding, 

 


Hallo @Kyan de Rooij ,

Het aantal ontvangers wat je kunt bestellen is ook afhankelijk van de beschikbare internetcapaciteit. 
 

Het bestellen van een Digitenne-ontvanger is altijd mogelijk. 


Hoi @Kyan de Rooij, wat gek dat het niet lukt om een extra ontvanger te bestellen. Wat gebeurt er precies als je dat probeert, krijg je een foutmelding in MijnKPN te zien of gebeurt er iets anders? 

Ik heb je abonnement en de mogelijke snelheid ook alvast voor je nagekeken, daar is geen probleem. Net als op het screenshot van Nick is het op jouw adres ook mogelijk om 6 tv's aan te sluiten. 


 


Hi Allen,

 

Bedankt voor de reacties.

Ik zal wel iets fout doen want het lukt niet via de app om meer aan te klikken. Zie afbeelding.

 


Onder “Interactieve TV ontvanger” kun je toch 'gewoon’ op het blauwe plusje in het blauwe kadertje klikken en het getal met 1 verhogen? (of als je 2 extra ontvangers nodig hebt dan met 2; denk eraan dat er utp verbinding naar alle ontvangers nodig is. Met de coax gaat het niet.)

Daarna zul je nog moeten bevestigen (onderaan de pagina lijkt me, heb dat nog nooit gebruikt, mijn 2de tv gaat via Chromecast).

Het maximale aantal van 1 4k-ontvanger heb je al dus daar kun je niks mee.

Bellen kan ook:

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.


Net als Peter zie ik inderdaad ook wel een plusje bij de ‘Interactieve tv-ontvanger’ staan, die kan je daarmee toevoegen (tot 5, aangezien je al 1 4K ontvanger hebt). Nadat je de hoeveelheid die je wilt hebt aangevinkt kan je het verder naar beneden bevestigen en in gang zetten. Lukt het met zijn tips?