Skip to main content

Elke dag rond 1438 gaat mijn tv ontvanger uit, ik luister dan altijd radio dus weet niet of het gebeurt als ik tv aan zou hebben maar ik moet hem dan weer handmatig aan zetten, duurt nu al zo’n 8 weken

Waarschijnlijk zet u iedere keer uw radio ook op ongeveer dezelfde tijd aan. Bij instellingen van de TV ontvanger kunt u de tijd instellen dat de TV ontvanger uit moet gaan nadat deze is aangezet. Ik denk haast dat deze op 8 uur ingesteld staat. U kunt dit veranderen naar nooit.

Instellingen

 

Het instellingenmenu is inhoudelijk niet veel veranderd. Maar wel is het qua weergave aangepast aan de nieuwe look.

 

Standby is de nieuwe naam voor de Energiegebruik instellingen. Het enige wat daarin veranderd is, is dat er geen onderscheid meer wordt gemaakt tussen radio en tv bij het kiezen van de tijd voordat de ontvanger automatisch op standby gaat. 

 

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234?postid=1008671#post1008671


Ik zag het idd staan bij mijn instellingen, gelijk veranderd! 😊 dank!


Hi @Pat1967! Welkom bij onze Community. Zo te zien heeft @Hoopvol het mysterie ontrafelt, Klasse! 
Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen, dan zien we je graag terug hier op ons Forum.:hugging:


Reageer