Skip to main content

Vanavond wilde ik de tv ontvanger aanzetten ( ARRIS VIP 2952 ) maar deze deed helemaal niets meer.

lampje op adapter Brand niet meer groen en ook brand er geen lampje meer bovenop de ontvanger. 
ontvanger aan en uit gezet met de schakelaar maar helaas niets meer.

graag wilde ik dan ook vragen of ik een nieuwe toe gestuurd kan krijgen.

momenteel kijken we nu met de 2 de ontvanger waar nodig is.

bvd. Mvg Janita Van buren 

Beste @Janita van buren 

Is die andere ontvanger die het wel doet ook een Arris? Doe dan eens die voedingsadapter van die werkende Arris in die andere die het niet meer doet, werkt die ontvanger dan wel, dan ligt het aan de voedingsadapter en niet aan de TV ontvanger. KPN kan jou dan een nieuwe voedingsadapter toesturen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze een voedingsadapter toesturen, werkt de TV ontvanger dan ook niet, dan sturen ze een nieuwe TV ontvanger met een nieuwe voedingsadapter. De afstandsbediening die je hebt hoef je dan niet terug te sturen. 


Goedemorgen 

helaas is dit een ander merk ( arcedyan model HMB2260 ) en helaas is het een ander stekkertje.

dus deze past niet.

gr janita


Hoi @Janita van buren, welkom op het forum! Je bent hier op het goede adres :)  Dank voor het invullen van je profiel, en het laten weten welke ontvanger het probleem geeft. Je geeft aan dat het lampje op de adapter niet brand. Dus ik vermoed dat die ook het probleem is. Daarom heb ik je zojuist een nieuwe stroomadapter opgestuurd. Deze ligt met een dag of twee in de brievenbus :)


Goedemorgen 

dankjewel,

ik hoop dat dat het probleem is.

mvg Janitavanburen