Skip to main content

mijn zwarte ontvanger is kapot, heb nu tijdelijk de andere van boven (slaapkamer) aangesloten en die werkt wel. De andere kon ik niet meer aan of uitzetten, ik dacht eerst batterijen van afstandsbediening leeg, had daar nieuwe ingedaan, maar dat was het niet.

Dus duidelijk de andere kapot. Hoe kan ik 1 nieuwe aanvragen?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @dkoni, welkom! Dit lijkt me inderdaad vrij duidelijk kapot. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan gaan we hiermee aan de slag. 


Ja, heb formulier ingevuld met type nr. van de ontvanger.

 


Dank je, @dkoni. nog even een extra vraag: je hebt nu de ontvanger van boven aangesloten. Heb je daarbij ook de stroomkabel gewisseld, of gebruik je nog wel de stroomkabel van de kapotte ontvanger?

De kans is namelijk groter dat het niet zozeer de ontvanger is die defect is, maar meer de stroomkabel.

 

Als je nu diezelfde stroomkabel gebruikt met de ontvanger van boven, dan is het wel duidelijk dat de ontvanger het probleem is en moeten we het hele apparaat wisselen.  Maar als je ook de stroomkabel hebt gewisseld, wil je eens het volgende doen:

  • sluit de kapotte ontvanger weer aan op een stopcontact en kijk of het lampje op de stroomadapter gaat branden

 

Als dat niet zo is, dan is die het probleem en stuur ik je alleen een nieuwe kabel op. 


nee, heb geen kabels gewisseld. het is duidelijk het apparaat zelf.

 


Dank, @dkoni. Dan heb ik bij dezen een nieuwe ontvanger opgestuurd. Deze wordt morgenmiddag, 25 augustus, bezorgd op het servicepunt in de Super Dichtbij in jouw woonplaats. Je krijgt een bevestiging hiervan per sms, en morgen nog een zodra het pakje daar bezorgd is. Je hebt dan een week de tijd om daar je oude in te leveren en de nieuwe mee te nemen. Verpak de oude ontvanger, inclusief stroomkabel in een doosje en noteer daarop het ordernummer (4123732) en onderstaande adres. 

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den RijnÂ