Skip to main content

Hallo.kpn

Mijn tv kastje van de boven tv gaat niet meer op.power dus doet het niet 

Kunnen jullie me helpen aan een ander kastje

Vriendelijke groet 

Hubers

Om het één en ander uit te sluiten, is de stop er niet uit. Gaat het kastje ergens anders misschien wel aan.


Nee heb meerdere kastjes en tv alles doet het behalve het kpn kastje alles brand groen behalve dat kastje


Check het kastje eens op een ander stopcontact. Als dit niet werkt, vul dan je profiel aan en een medewerker kan een nieuwe toesturen. Bellen met 0800-0402 kan natuurlijk ook.


Heb ik gedaan

Maar lukt ook niet 

Heb profiel aangevuld 

Alvast bedankt 


@Hubers 

Heb je het kastje ook al verwisseld van plek 

Op de adapter van de andere 

Misschien is alleen de stroom adapter defect 

 


Ja ik ben niet van gisteren 

Heb alles geprobeerd gaat gewoon niet meer aan

Denk een stroom storing in het kastje rest werkt alles prima


Helder


@Hubers

Ik kan niet zien wat u wel of niet geprobeerd heeft 

Ik probeer ook maar mee te denken 

Als het om wat oudere ontvanger gaat (staat niet vermeld) kun je nog proberen hem om te ruilen 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Ik ben er zeker van dat KPN deze omwisselen zal. Profiel is aangevuld dus binnen enkele dagen heeft u een officiële reactie van KPN.


Ja oke top 

Heb alles geprobeerd krijg hen met geen mogelijk aan 

 


Ik ben er zeker van dat KPN deze omwisselen zal. Profiel is aangevuld dus binnen enkele dagen heeft u een officiële reactie van KPN.

Tuurlijk wordt deze vervangen bij een defect 

Mijn punt is als ts nog een Motorola heeft deze verwisseld wordt voor een nieuwer exemplaar 


Het enige voordeel bij een Motorola is dat de klant hem zelf kan laten omruilen. De Motorola wordt niet uitgegeven bij een vervangend exemplaar. In praktijk zou je voor het nieuwste tv kastje een ouder exemplaar kunnen krijgen bij een defect, tenzij je 4k afneemt.

 

@Hubers heeft u een Motorola als tv kastje. Dan hoeft u niet te wachten en kunt u hem zelf omruilen.


Nee is een aris kastje


Even afwachten dus. Ondertussen tv kijken via mobiel en als tv het ondersteund of als u een Chromecast heeft, het signaal streamen naar tv.


Zijn gewoon die nieuwe zwarte kleine kastjes


Deze is van de slaapkamer dus kan nog tv kijken ik wacht kpn wel af en amders ga ik bellen komt vadt goed


Oke die word dan niet omgeruild via die tool 

Maar moet vervangen worden bij een defect 

Dat zal dan ook gebeuren 

Als u geduld heeft dan pakt een webcare het hier op 

Of het nummer bellen wat @Jeroen Ruiter aan gaf als je haast hebt 


Komt goed bedabkt voor dat jullie mee denken


Daar is het forum voor bedoeld. Door en voor klanten tenzij zij er niet uitkomen. Dan hebben wij gelukkig de medewerkers nog die de zaak overnemen.


Helemaal toppie het werkt top


Ha @Hubers, welkom! Ik ga ‘m omruilen! Meer informatie over hoe en waar, vind je in het privébericht dat je van me krijgt. :-)


Helemaal top heb het nieuwe kastje binnen


Super!