Skip to main content
Beantwoord

TV-ontvanger gaat niet meer aan na instellen ecostand

• June 10, 2022
  • 9 reacties
  • 333 keer bekeken

Ik heb twee TV-ontvangers en op beide de ecostand sinds enkele weken ingeschakeld. Met één TV-ontvanger geen problemen, met de ander wel. Na een aantal keer (dagen) gebruik, gaat de ontvanger niet meer aan. De netwerkkabel moet dan losgekoppeld worden. Na aansluiten werkt alles weer. Meer mensen hier last van? Wie weet de oplossing (@KPN?)? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @MissF. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de tv-ontvanger niet meer aan kan zetten met jouw afstandsbediening. Heb je de tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven, zoals PeterG al voorstelde? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 10, 2022

Van uit eco stand kan hij alleen  met de afstandsbediening aangezet worden. Niet met de knop bovenop. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2022

Ja, dat is bekend. Maar de TV ontvanger gaat dus niet meer aan bij gebruik van de afstandsbediening. Met de afstandsbediening is verder niets mis, die check heb ik gedaan. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 13, 2022

Licht het groene ledje wel op op de afstandsbediening als je de knop om de ontvanger aan/uit te zetten indrukt?

Doe eens een Frisse start op de ontvanger.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @MissF. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de tv-ontvanger niet meer aan kan zetten met jouw afstandsbediening. Heb je de tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven, zoals PeterG al voorstelde? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 13, 2022

Ik ga het proberen, dank voor de tip! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@MissF Laat je ons wel even weten of dat het probleem verhelpt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een frisse start het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is hoor ik het graag van je!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 21, 2022

Vooralsnog gaat het idd goed, maar weinig TV gekeken en probleem deed zich ca. 1 x per week voor. Maar ik hoop dat het opgelost is! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@MissF Dat hoop ik ook! Als dat niet zo is dan weet je ons te vinden!😊