Skip to main content

Ik heb twee TV-ontvangers en op beide de ecostand sinds enkele weken ingeschakeld. Met één TV-ontvanger geen problemen, met de ander wel. Na een aantal keer (dagen) gebruik, gaat de ontvanger niet meer aan. De netwerkkabel moet dan losgekoppeld worden. Na aansluiten werkt alles weer. Meer mensen hier last van? Wie weet de oplossing (@KPN?)? 

Van uit eco stand kan hij alleen  met de afstandsbediening aangezet worden. Niet met de knop bovenop. 


Ja, dat is bekend. Maar de TV ontvanger gaat dus niet meer aan bij gebruik van de afstandsbediening. Met de afstandsbediening is verder niets mis, die check heb ik gedaan. 


Licht het groene ledje wel op op de afstandsbediening als je de knop om de ontvanger aan/uit te zetten indrukt?

Doe eens een Frisse start op de ontvanger.


Hoi @MissF. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de tv-ontvanger niet meer aan kan zetten met jouw afstandsbediening. Heb je de tv-ontvanger al eens een frisse start gegeven, zoals PeterG al voorstelde? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. 


Ik ga het proberen, dank voor de tip! 


@MissF Laat je ons wel even weten of dat het probleem verhelpt?


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat een frisse start het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is hoor ik het graag van je!


Vooralsnog gaat het idd goed, maar weinig TV gekeken en probleem deed zich ca. 1 x per week voor. Maar ik hoop dat het opgelost is! 


@MissF Dat hoop ik ook! Als dat niet zo is dan weet je ons te vinden!😊