Skip to main content

Wij hebben een experia box, maar deze start steeds vaker uit zichzelf opnieuw op wanneer we tv kijken. 

Gisteren 1x savonds en vanavond 2x binnen 15 minuten. 

We maken gebruik van een dvs sinds een aantal maanden, maar tot voor kort nooit problemen mee gehad. Het witte lampje op de dvs brandt ook gewoon dus daar zit geen probleem lijkt het. 

Wat kan ik doen?

Ik heb hem nog niet naar fabrieksinstellingen teruggezet omdat ik dan bang ben dat ik al mijn opnames kwijt ben...?

 

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

 

:slight_frown: Niet leuk inderdaad.

De handleiding heb ik ontvangen en stuur ik zo door naar je mailadres, laat je het weten als het is gelukt?


:slight_frown: Niet leuk inderdaad.

De handleiding heb ik ontvangen en stuur ik zo door naar je mailadres, laat je het weten als het is gelukt?

Hoi Maja,

Het instellen is gelukt, alleen stap 8 niet. het WAN IP adres staat namelijk niet in beeld, aangezien er geen kopje ‘Network Interface’ staat in het menu van Status.

Ik heb een printscreen gemaakt van de WAN connection gegevens, maar ik weet niet of dat slim is om die hier zo te plaatsen? 

 


Top dat het is gelukt!

Wat betreft je screenshot; zou je die willen mailen naar het mailadres waarmee ik je de handleiding heb gestuurd? Ter attentie van Maja? 


Hij is gemaild :-)


Ik heb hem binnen en stuur hem door!


Hoi @Maja_ 

Vreemd genoeg sinds ik de ontvanger laat uitlezen geen spontane herstart meer gehad.

Wel met zeer grote regelmaat vastlopers (dat ik handmatig de aan-uit knop op de tv-ontvanger moet omzetten omdat hij niets meer doet). 

Daarnaast ook dagelijks haperingen in programma's: het beeld blijft enkele seconden hangen en springt dan verder (je mist dan dus enkele secondes).

Al met al is het tv kijken niet relaxt en begin ik steeds meer te balen.
Ik hoor graag of we er momenteel iets aan kunnen doen / andere tv ontvanger kunnen ontvangen.

Gr Linda


Hmm, alles bij elkaar is dit wel heel vervelend zo :slight_frown: Heb je dit al besproken met de persoon waar je contact mee hebt over de ontvanger?


Hoi, 

Nee ik nam aan dat ik bij hem alleen moet melden als er een spontane herstart is. 

Dat is dus niet zo? 

 


Dat was wel de bedoeling, maar de meneer waar je contact mee hebt weet alles over je ontvanger, veel meer dan ik of iemand anders van de klantenservice. Als er iets aan gedaan kan worden zal hij je daar dus meer over kunnen vertellen dan ik! Als het goed is hebben jullie contact via Whatsapp, je zou hem een berichtje kunnen sturen met de vraag of hij de andere verstoringen wellicht ook heeft kunnen uitlezen?