Skip to main content
zaterdag heb ik een nieuw tv kastje gekregen (de eerste was defect) maar als ik deze opstart dan krijg ik het volgende effect (zie de foto's), dit blauwe is van zondag en de roze is van gister (maandag) word het tijd voor opnieuw een nieuw tv kastje vragen? dat zou dan de derde worden in 2 maanden tijd

 

Is niet gewoon uw tv kapot? 


nee, dat is uitgesloten want als ik bij het tv kastje de stekker er uit en weer in doe dan doet het tv kastje het wel weer gewoon


Hoi @Frank-Knoop 
Heb je de HDMI-kabel al eens vervangen?
En zit die er wel stevig in?
En wordt die TV niet te warm in dat benauwde hokje? De TV moet wel zijn  warmte kwijt kunnen.


Hallo, @Frank-Knoop 

Heeft u de nieuwe hdmi kabel gebruikt uit het geleverde pakket en uw oude vervangen?

Zo ja, probeer eens een hele andere als je die nog ergens hebt liggen dus ik bedoel niet de meegeleverde. Ik herken dit nl. En test ook gelijk op andere hdmi poorten. Als je wil.


nee, dat is uitgesloten want als ik bij het tv kastje de stekker er uit en weer in doe dan doet het tv kastje het wel weer gewoon

Dat duidt op de 'Handshakefout'
Dan kun je wel 20 kastjes vervangen maar dat zal je niets geven.
Probeer eens eerst de TV-ontvanger aan te zetten en dan de TV en probeer het ook eens andersom.
Kijk ook eens naar het antwoord van @Steve Mnt 


Hoi @Frank-Knoop 
Ik las zojuist in een ander topic dat opstarten vanuit de eco-stand dit probleem oplost.

 

 


Hi @Frank-Knoop! 

Is het nog gelukt met behulp van @Steve Mnt en @huistijger's reacties?