Skip to main content

Vandaag proberen tv te kijken, ging niet. tv ontvanger van het stroom en opnieuw erin om te herstarten, geen effect. 

Bleek dat mn dochter tijdens het spelen per ongeluk het stroom van de glasvezel eruit had gehaald. Dat terug gedaan, nu werkt internet weer gewoon, maar mn tv nog niet. 

Ik kan de ontvanger niet uitzetten met de afstandsbediening, het enige wat werkt is de stroom eraf halen, maar als ik de stroom er weer in doe, dan start ie wel opnieuw op, begint op 75% voltooid, gaat naar de 85% en blijft daar hangen. Ongeacht wat ik ook probeer, zag ergens dat ik wellicht via de menu knop op de afstandsbediening de ontvanger zou kunnen resetten, maar dat gaat niet want de ontvanger doet niets, gaat niet uit, reageert ook niet op andere signalen. Ik zie wel dat signalen binnenkomen, het lampje knippert een keer als ik een knop indruk. De afstandsbediening werkt nog wel om m'n tv aan en uit te zetten, dus die is ook gewoon in orde. 

 

De ontvanger hangt dus vast op een error melding en wat ik ook probeer, ik kom er niet mee verder. Iemand tips over wat te doen?

Wellicht zit de oplossing in onderstaande link, denk dat de frisse start van de ontvanger de oplossing is 

 

 


@BvB0499 is het inmiddels gelukt om de tv ontvanger weer aan de praat te krijgen