Skip to main content

Ik heb de stappen die KPN geeft om het probleem op te lossen, gevolgd. Maar dit heeft geen effect. Het lampje op beide devices blijft rood knipperen. Wat kan ik nu doen?

Beste @EllenT 

Verschijnt foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 in beeld? Dit betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met ons netwerk. Op deze site kun je de stappenplan doornemen.


Hallo @EllenT welkom.

Wat zijn je ondervindingen in het stappenplan? Heb je de tuner rechtstreeks aan de Experia Box aangesloten? Heb je wel internet?


Hoi Dennis, dank. Dat stappenplan heb ik tweemaal doorlopen. Maar het lampje blijft rood. Dus dat is niet de oplossing.

 

Hoi Giant, het stappenplan biedt niet de oplossing. Het lampje gaat niet wit knipperen. Ik heb gelukkig wel internet. Gelukkig, want net zoals zoveel mensen werk ik al weken thuis.


Hoi @EllenT. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Op welke manier is jouw tv-ontvanger verbonden met de ExperiaBox? Je geeft aan dat er een lampje rood blijft branden. Zou je dit verder willen toelichten. Op welke apparaat brandt er een rood lampje?

Zou je ook jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? We horen graag van je!


Omdat ik klant ben van aXS4all, probeer ik het daar nu eerst.


Omdat ik klant ben van aXS4all, probeer ik het daar nu eerst.

Als je klant bent van xs4all, dan moet je inloggen met MijnXS4ALL. 


Omdat ik klant ben van aXS4all, probeer ik het daar nu eerst.

Als je klant bent van XS4ALL, dan kan je inderdaad het beste daar jouw vraag stellen. 


Reageer